piątek, 2 listopada 2012

Bombki ze wstążek- święta według Frankii.


Powoli zbliżają się święta- niestety przypomina nam o tym także aura. Mnie świąteczne przygotowania kojarzą się bardzo miło, może dlatego, że to zawsze ja byłam i do tej pory jestem odpowiedzialna za świąteczne dekoracje. O ile pieczenie pierników i serników nie jest moim ulubionym zajęciem, o tyle ozdabianie domu uwielbiam. Jedną z moich ulubionych ozdób choinkowych są bombki ze wstążek. Doceniam to z jaką cierpliwością i starannością trzeba je wykonywać- sama jednak nie byłabym w stanie czegoś tak ładnego zrobić. Dlatego tradycyjnie zaglądam na icaros i znajduję tam specjalistę bombek z tasiemek czyli Frankii. Frankii projektuje też biżuterię, ale zdecydowanie wolę tę część jej galerii, która jest poświęcona świętom. A już absolutnym wyczynem jest dla mnie jej satynowa choinka zrobiona w całości ze wstążek- podziwiam cierpliwość:) Zapraszamy do galerii Frankii, jeśli tak jak ja macie czasem problem z zawiązaniem kokardki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz